Plan i program školskih kurikularnih aktivnosti, programa i projekata
VJERONAUK
Nositelji aktivnosti: učenici svih razrednih odjela
Cilj:
usvajanje znanja i vještina iz područja vjeronauka i duhovnog života pojed. učenika
približavanje učenika župnoj zajednicu u kojoj žive
odgojne smjernice, kršćansko usmjerenje u životu
Način realizacije:
nastava se održava dva školska sata tjedno kroz različite oblike i metode učenja i poučavanja uz primjenu odobrenih udžbenika i vježbenica.
Kalendar aktivnosti.
prema rasporedu sati, dva školska sata po razrednom odijelu
Namjena aktivnosti
usvojiti određena znanja iz područja vjere
pratiti tijek liturgiske godine
aktivno sudlelovanje u obilježavanju pojedinih vijerskih blagdana
Troškovi aktivnosti:
udžbenike i viježbenice učenici dobivaju od svojih prethodnika
Način vrednovanja:
kontinuirano praćenje učenika opisnim i brojčanim ocjenama iz područja znanja, stvaralačkih izražavanja, zalaganja i kulture, međusobne komunikacije
Način korištenja rezultata vrednovanja:
rezultati se vrednuju redovnim praćenjem i ocjenjivanjem
NJEMAČKI JEZIK
Nositelj aktivnosti:
učenici četvrtog, petog, šestog, sedmog i osmog razreda u skupinama
Ciljevi:
osposobiti učenika za temeljnu pisanu i usmenu komunikaciju na stranom jeziku
razviti jezičnu komunikaciju potrebnu za služenje stranim jezikom
Način realizacije:
nastava se održeva po dva školska sata u tjednu
učenici rade prema odabranom udžbeniku
Kalendar aktivnosti:
dva školska sata u jednom tjednu nakon ostalih sati redovne nastave
Namjena aktivnosti:
razbiti predrasude o njemačkom jeziku kao teškom za učenje
obilježavati važne datume kroz godinu ( hrvatske i njemačke )
međusobno surađivanje i njegovanje timskog rada kroz izradu pojekata
Troškovi aktivnosti:
udžbenike učenicima kupuju roditelji
za projekte učenici prikupljaju materijale sami, a ostali pribor nabavlja škola
Vrednovanje:
praćenje rada učenika uz brojčano ocjenjivanje
ocjena iz njemačkog jezika ravnopravna je s ostalim ocjenama i ulazi u ukupan prosjek uspjeha učenika
Način korištenja rezultata vrednovanja:
provjera znaja i analiza uspjeha
INFORMATIKA
Nositelj aktivnosti
učenici petih , šestih, sedmih i osmih razreda
Ciljevi:
steći temeljna znanja i vještine za samostalno služenje računalom i stvaranje osnova za nadgradnju u daljnjem školovanju i svakodnenom životu
Način realizacije:
u specijaliziranoj učionici kroz različite oblike i metode učenja
nastava se održava dva sata u tjednu za peti, šesti, sedmi i osmi razred po skupinama
učenici rade po odabranom udžbeniku
Kalendar aktivnosti:
dva školska sata u jednome tjednu iza ostalih sati redovne nastave
Namjena aktivnosti:
samostalno služenje računalom sa svrhom korištenja stečenih znanja i vještina radi lakšeg savladavanja nastavnog gradiva, povezivanja područja, komunikacija i zabava
Troškovi aktivnosti:
udžbenike učenicima kupili su roditelji
informatičku učionicu održava i servisira škola
Vrednovanje:
praćenje rada učenika uz brojčano ocjenjivanje i testiranje
Način korištenja rezultata vrednovanja:
provjera znanja i analiza uspjeha